like it

niedziela, 3 lutego 2013

BEAUTY HAUL

POLISH
Jak tylko tu wczoraj doleciałam (do Miami) , chciałam zrobić skromne zakupy, szczególnie kosmetyczne (beauty haul) .

A więc, udało się! Dziś wybrałam się do Target'u (tutejszy market - drogeria) i kupiłam kilka rzeczy- które mam nadzieję , będą się świetnie sprawdzać!

Kupiłam 3 lakiery do paznokci od Sally Hansen - miętowy, jasny róż i odcień srebrnego, dodatkowo kupiłam też naklejki na paznokcie w aztekowe wzory (pierwszy raz kupiłam naklejki do paznokci i strasznie chciałam je wybróbować! ) . Szesnaście naklejek w jednym opakowaniu.

Udało mi się też kupić szczoteczkę i grzebień do rzęs i brwi , puder mineralny od COVERGIRL, kream nawilżający od Elizabeth Arden ( używałam tylko raz, kilka miesięcy temu - byłam zachwycona delikatnością i wydajnością kremu, czy kiedykolwiek go próbowaliście? jakie kremy nawilżające polecacie?) , i kończąc - złapałam maskę do twarzy  - która ma w sobie żelowe kulki, można ją podgrzewać albo zamrażać - podobno łagodzi bóle głowy i likwiduje cienie pod oczami i ich widoczne zmęczenie . Spróbuję.


ENGLISH
As soon as I got here (Miami) - yesterday, I landed here - I wanted to do some shopping, especially beauty haul.  So today, I bought some things at Target, that I hope - will work amazing!

I got 3 nail colors from Sally Hansen - the mint one, light pink and silver one. I also bought nail stickers (that's the first time I bought them, I really wanted to try them!) - also from Sally Hansen. Sixteen stickers in one box.

I got lash and brow groomer, "trublend mineral "powder from COVERGIRL, moisutring cream from Elizabeth Arden (have you ever tried one?) , and Beauty Mask with soothing beaded jelly - you can make it warm or cold, they said it can make relax for your face and kill headaches.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz