like it

czwartek, 17 stycznia 2013

HOLLAND

ENGLISH
Hello!
 Few days ago I came back from the short holidays that I've made, and I visited Netherlands with my best friend. We saw Eindhoven, Amsterdam and Alkmaar , so almost whole Holland! I was there first time, and I have to tell you guys - this country is amazing! You can really relax there, everything is so organized, and people are so optimistic. I am uploading some photos from my trip.  

POLISH
 
Hej! 
Niedawno wróciłam z krótkich wakacji, które sobie zrobiłam i odwiedziłam Holandię z moją przyjaciółką. Wpadłyśmy do Amsterdamu, Eindhoven i samej północy Holandii - do Alkmaar. Byłam tam pierwszy raz i musze stwierdzić - kraj jest cudowny ! Na prawdę da się odpocząć, wszystko jest uporządkowane , a ludzie pozytywnie nastawieni do życia. Wstawiam zdjęcia z wyjazdu.

follow me on INSTAGRAM! --> damnohhh

































2 komentarze:

  1. I'm loving your outfit, you look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  2. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń