like it

środa, 12 grudnia 2012

PERFECT CHRISTMAS GIFTS

ENGLISH
Hi everyone!
Are you feeling that christmas are coming? Snow? Santa Claus? Really cold days?
Cause I am. Seriously.
As soon as it started snowing. Most fashionable gifts? For you? For your friend? Or someone from your family ? Here we go!
I made my list of the most amazing&fashionable gifts I wanna get.

POLISH
Hej!
Czy czujecie juz nadchodzące święta? Śnieg? Świętego Mikołaja? Mrożące dni?
Bo ja tak. Na prawdę!
Od kiedy spadł śnieg.
Modne przydatne prezenty, dla Ciebie, dla przyjaciół, albo kogoś z rodziny? Proszę bardzo.
Przygotowałam liste najbardziej niesamowitych i modowych prezentów jakie można dostać, i jakie ja chciałabym otrzymać.


#1 MOSCHINO GENNARINO, THE BEAR BY MOSCHINO

so cute, so adorable! It isn't a usuall bear, it's an iphone case!
przesłodkie, obudowy na iphone'a.
$42/about $60


#2 JEFFREY CAMPBELL attina wide heal

Felt in loove with those!
Zakochałam się w nich!


#3 BURBERRY bear

Probably they have been given to some fragrances of burberry, but you can find them on ebay!
Prawdopodobnie są dodawane do perfum, ale można znaleźć je na ebay'u.
#4 LILOU NEW BRANCELET

Silver or gold brancelet , with thin bracelet chain. You can make graver on it.
Srebrne lub złote, delikatne z możliwością graweru!
98 zł/about 30$ www.lilou.pl


#5 DOGEARED necklaces
They have a lot of jewellery, neckleces, bracelets, and others!
Mają pełno delikatnej biżuterii - naszyjniki, bransoletki i inne!




#6  Slippers




New look $15 www.newlook.com

#7 VICTORIA SECRETS  PAJAMA & PANTS











#8 CASIO A159WGEA-1EF Gold Digital Watch


$79.61 www.asos.com



#9 STARBUCKS THERMAL MUG

Visit starbucks store, they have lots of this!
They are the best ones I've ever had.

Odwiedź starbucksa, mają spory wybór tych kubków!
Mam jeden i muszę przyznać, że jest najlepszy jaki miałam dotychczas. Nigdy mi nie przeciekł.




What are yours propositions for christmas gifts, and which one from my list you will chsose?

A Wy , jakie macie propozycje prezentów na święta, i które z mojej listy byście wybrali?


2 komentarze:

  1. Cute stuff! Love it

    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com
    P.S. You should totally enter in C.Michelles Favorite Things Giveaway! I am giving away a $25 gift card to TJmaxx n’ Betsey Johnson Fragrance! Enter

    OdpowiedzUsuń