like it

niedziela, 2 grudnia 2012

MAISON MARTIN MARGIELA FOR H&M collaboration


 
ENGLISH
Hi! Sorry for posting this soo late, when everything from the collection is almost gone, but I bet you can find some pieces of Maison Martin Margiela for h&m at h&m or internet stores like ebay.
So, this collaboration seems to be really brilliant, but in my opinion, only few pieces deserved this opinion. I am posting my fav ones, that I really liked. 
POLISH  
Hej!Przepraszam za wstawianie tego posta tak późno, prawdopodobnie większość kolekcji jest już wykupiona, a szczególnie jej perełki. Na pewno możecie znaleźć jeszcze kilka na ebay'u albo allegro.
A wiec, ta kolaboracja wydawała się 
być wspaniałą współpracą z domem mody Margieli, 
jednak wg mnie tylko kilka projektów zasługuje 
na taką opinię. Wstawiam zdjęcia moich ulubionych!














 ENGLISH
I went to the premiere of this collection, so I could get silver candy clutch, and I really like it!! That's the only piece I got from this collection. I was thinking about getting the popular body with bra, but I end up with decision : I am not convinced to buy it.

POLISH
Byłam na premierze kolekcji Margieli, więc nie musiałam stać w niewiadomo jakich kolejkach następnego dnia, kiedy kolekcja normalnie wchodziła do sklepu, i udało mi się zdobyć srebrną cukierkową kopertówkę. To jedyna rzecz z tej kolekcji, jaką kupiłam. Myślałam nad słynnym body, ale nie byłam przekonana aby je kupić.





ENGLISH
And how do you like it? Did you get something?
POLISH
A jak Wam się podobała ta współpraca? Kupiliście coś?

1 komentarz:

  1. Kupiłabym tą przegenialną ''pościel'' gdyby nie kosztowała fortuny :) Oprócz tego wlasnie plaszcza i cukierkowych kopertówek nic mnie nie urzekło.

    OdpowiedzUsuń