like it

niedziela, 5 sierpnia 2012

WARSAW STREET FASHION / longboarding





Złapałam go w ostatniej chwili, zrobiłam jak najwięcej zdjęć, bo się spieszył. Ale najbardziej urzekło mnie to,  co powiedział : "Szkoda, że nie złapałaś mnie innego dnia. Do pracy jeżdzę na longboardzie w garniturze i trampkach" . Racja - szkoda. Może następnym razem uda się mi to uchwycić !


I caught him when he didn't have much time. I did as many pictures, as I could. But the most amazing was what he said: "I ​​wish you had caught me the other day, cause I am longboarding to job wearing suit and convers". That's right - I was sad.. Maybe next time I will catch it!


Yo cogí el, cuando no tenia mucho tiempo. Hice tantas fotos, como pude. Pero lo más sorprendente fue lo que el dijo: "Que dano, que no me coge el otro dia, porque normalmente yo estoy llevando el trajo y zapatillas de deporte - convers, cuando voy a trabaja. " Que verdad - yo estaba trista. Espero que en la proxima vez yo podre sacar un fotos de esa stylizacion! 

1 komentarz:

  1. Hahahaha, też chętnie zobaczę jego w garniturze. :) bardzo podoba mi się Twój blog. :)

    OdpowiedzUsuń