like it

niedziela, 15 lipca 2012

NEW IN

Hej!                                       Hi everyone!                                         Hola!
Kilka dni temu ruszyłam          So, few days ago,                                    Esta semana, yo compre
na zakupy i kupiłam kilka        I went shopping and I bought                    unos cosas muy curiosas y buenas!
ciekawych rzeczy.                 few things that I want to share with you.   A ver.

 


1. Sandaly z przezroczystym obcasem, kupilam w Zarze.
Sa eleganckie i mozna je laczyc wlasciwie ze wszystkim.
Klasyka.

The high heels shoes, with the transparent heel, from ZARA.
 They are so smart, and you can match them with almost everything.
Classic beige sandals shoes .

Las sandalias con tacon transparente de ZARA.
Son elegantes y puedes conectar estos con casi todo.
Clasico.



 2. Neonowy naszyjnik z H&M.
W tym roku, neon króluje.
Chociażby u Juicy Couture czy Moschino.

Neon color necklace, from H&M.
This year, neon is one of the mains trend.
From the collection of Juicy Couture to Moschino.

Neon collar de H&M.
Este ano, neon is muy famoso!
Por ejemplo en colleciones de disenadores como Juicy Couture o Moschino.



/photos by me.
xx
Kara


4 komentarze:

  1. Naszyjnik jest bardzo interesujący, ale jakoś te buty do mnie nie przemawiają... Może zrób jakąś stylizację?

    Zapraszam do mnie:
    http://niecoolturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na wcześniejsze notki stwierdziłam, że jesteś naprawdę śliczna, a widząc tę notkę mogę jeszcze stwierdzić z czystym sercem, że masz świetny gust wybierając buty! Te które kupiłaś, podobnie jak i te we wcześniejszej notce są cudowne!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) Okulary kupiłam już dość dawno, całkiem przypadkiem w jakimś supermarkecie, za naprawdę śmieszne pieniądze, ale podobne są w C&A.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że piszesz w trzech językach:) Akurat takich które znam hehe :) Piękne zdjęcia!
    http://loovumba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń